Panterkan İki Satir

by Editör , Saat 12:30 , 0 yorum



Sarkı Sözleri
(X2)
İki Satır 2 Satır Cümleden İbaret Bazı Hayeller
Yalanların Hüküm Sürdüğü Dünyada
Bekleme Hiç Adalet

Başla Adalet Burda Yosma
Hey Dostum Sakin ol ve çoşma
Durakta Bekle Umudu Kolla
Belki Çalar Gelecek sene  Korna

Ha ha yok sana Pastadan pay
2 satır 40 katır nerde tay
Hakkı hak edene demedin mi by
Hay hay içelim simit çay

Rap yada rock hiphop kulağa farz
Aman dedim dost kulağa yapma caz
Hey pas çalsın saz Günaydın türkiye iyi uyudun
Reklamlardan sonra burası teksas !

Hüzün dolu halimde hasret kaldım
Bir Parca Tebessüme
Benim Derdim Sadece Kendimle
Zararım yok kimseye hiç Kimseye

(X2)
İki Satır 2 Satır Cümleden İbaret Bazı Hayeller
Yalanların Hüküm Sürdüğü Dünyada
Bekleme Hiç Adalet

https://www.facebook.com/panterkan
Söz Müzik :Sasa / Panterkan
Mix Düzenleme : Sasa
Video Edit : Seçkin Yetiş
Editör
PANTERKAN
Panterkan İki Satir -
Bck
Cancel Cevapla

Panterkan

Copyright ©2009 Panterkan Resmi Websitesi
Panterkan Sokaktan Sözler Blog Website
-->