Panterkan Sözler Kurşun Olunca

by Editör , Saat 14:37 , 6 yorum
Panterkan Sokaktan Sözler Albümünden Sözler Kurşun Olunca parcası sizlerle keyifli dinlemeler dostlar..

Sarkının Sözlerini
Mapustan Selam Olsun Namusdur Belası
İnsanlık Öldü Ama Okunmadı Selası
Ayırma Siyah Beyaz İnsan Denen Markayı
İnsanlara Ayna Tut Ve Gör Enbüyük Hayvanı

Bazen Olurum Yoksulların Gercekten Avukati
Bazen İse İnsanlara Kanım İse Kaskatı
Hayallerde Yaşlanan İnsanların Hani Pastası
Kendini Anlatırken Neden Yapar Laf Çorbası

Anlatırdım Gözlerimde Simsiyahtır Karası
Cennetten Yer Satın Al Hadi Kurtarır Parası
İnsan Olmaya Hak Kazananın Var Kalpte Yarası
Namus Bügünlerde Hep İki Cüzdan Arası

Baksana İki Dakika Sözlerime Baksana
Ne Koymuşuz Sevgiden Yana Hayattaki Çantaya
Herkes Adam Kulağımda Tantana
Benim Dünyaya Bakış Acım Sıfırın Altında


Su Yolunu Bulur Elbet Doğru Yöne Bi Aksada
Belimde Degil Dilimdedir Tabanca
Sözler Kurşun Olunca Hey Gözler Seni Vurunca
Döktür Bakalım Günler Geçmez Sayınca

Anlatıyorum Kaybedenin Yaşantısı
Kötülükten Yana Bu Dünyanın Kaşıntısı
Hayatın Bekaretini Sattılar Bul Bakalım Kızı
Ne Farkeder Desteden Çıkarsa Hopmaca Kızı



Söz Müzik:Panterkan
Scratch : Sasa
Fotoraf : Araz
Editör
PANTERKAN
Panterkan Sözler Kurşun Olunca -
Fahrettin
Fahrettin Ekim 10, 2015
Sözler çok güzel çok anlamlı
Cevapla ...
Çok Güzel Sözler Tebrik Ederim Seni Dostum
Cevapla ...
KLASİİK
KLASİİK Ekim 12, 2015
GERÇEKTEN ÇOK BAŞARILI TEBRİK EDERİM::
Cevapla ...
serdar a.
serdar a. Ekim 28, 2015
insanlık öldü ama okunmadı selası çok fena söz yazıyorsun abi.
Cevapla ...
Cok güzelya ondan izlenmesi az
Cevapla ...
ersinn35
ersinn35 Kasım 06, 2015
bu videoyu ön yargı ile açmıştım güzel degildir kesin diye açtım fakta güzel ve mantıklı sözlerle eleştirmişsin çok begendim vocalde çok iyi helal olsun sana panterkan.
Cevapla ...
Bck
Cancel Cevapla

Panterkan

Copyright ©2009 Panterkan Resmi Websitesi
Panterkan Sokaktan Sözler Blog Website
-->