Panterkan Bak Geçmişe

by Editör , Saat 18:53 , 3 yorum
















2011 Panterkan Bak GeçmişeParcanın Sözleri

(X2)
Bazen Gelmiyor Nedense hep gülesim
Ben Özgürlüğü Göremeyen bir Bedelim
Günah işlemeye Aday benim nefesim
Elimde sigarayla Var birazda Kederim

Anlatırdım sana Ama rüyalara sövesim
Geliyor adam dediğini bazende dövesim
Hayata gülüyorum o sadece bir resim
Geleceğimi görsem bile gelmiyor gidesim

(3x)
Bak Geçmişe Bir baksan
Elbet Vardır Bi Noksan
Zaman Uçup Gitti Ne Yapsam
Gelecek Söyle Ne Ayaksan

Parcayı Dinlemek için Tıklayınız
Editör
PANTERKAN
Panterkan Bak Geçmişe -
gercekten çok hos bir parca
Cevapla ...
süper sözler çok begendim
Cevapla ...
En sevdigim sarkılardan biri.
Cevapla ...
Bck
Cancel Cevapla

Panterkan

Copyright ©2009 Panterkan Resmi Websitesi
Panterkan Sokaktan Sözler Blog Website
-->